hej kompis.

Jag suger verkligen på att blogga. Jag vet inte varför egentligen för jag älskar att skriva och så.. Har i vilket fall som helst fått en hel del klagomål från mina trogna bloggläsare om att jag skriver så sällan. Ska en gång för alla försöka skärpa mig, lovar!

Känner att jag vill skriva några rader om mina vänner. Ni är utan tvekan det bästa jag har, det är jag heeeelt säker på och jag vet att ni, mina nära och kära alltid kommer finnas kvar hos mig. Jag kommer alltid behöva er iallafall så mig blir ni inte av med i första taget. Ganska ofta (speciellt den sista tiden) kan jag bara sitta och tänka på hur underbara ni är och le för mig själv. Alla av er är unik och ingen är den andra lik. (vilket rim) Och ni är så fina, speciella och alla av er har en sån fin charm. Jag har många vänner och jag vet precis vilka som står mig nära och som alltid ställer upp för mig och som jag alltid kan räkna med. Det vet ni också och jag hoppas ni vet hur mycket jag älskar er ♥


 / Lisa P.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var på tiden Lisa ;)

2009-03-09 @ 23:12:07
Postat av: Therese

Det är nästan så man får en tår bara man tänker på det.

2009-03-16 @ 16:36:01
Postat av: Lisa P.

Jag håller med dig Therran <3

2009-03-18 @ 23:15:53
URL: http://lisape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0