tom dag.

Nu har jag precis designat om min käre vän Idas blogg. Blev nästan helt färdig. Vad tycker ni om resultatet? Tycker faktiskt det är väldigt roligt att hålla på med detta, fixa&greja. Brukar vanligtvis inte ha tålamod för sånt här men det går faktiskt väldigt bra. Ida har inte sett sin blogg än men får hoppas att hon gillar vad jag gjort med den.

Idag har varit en väldigt lugn dag, har inte gjort mycket alls. Pluggat, hämtat Ewe, ätit thai-mat med mamma och bara irrat runt i huset och inte gjort ett piss. Jag förstår inte hur man kan gå en hel dag utan att göra någonting, jag menar vissa dagar händer det ju jättemycket. Men det är väl så det är. Fast en rolig sak som hände idag var att min Joacim har fått kontrakt i fotbollen. Blev så glad! Han är verkligen värd det. Grattis älsklingen på jorden!

Dags att sova nu, skola imorgon!
/ Lisa P.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket älskling <3 Det blev jättebra. du är sjukt duktig ju!

Asså, vad roligt. Vad för kontrakt, asså med?? :)

2009-01-27 @ 22:50:26
URL: http://idajosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0