Lång dag.

Lång dag som gått otroligt fort. Fullspäckad dag i skolan med lektioner 9-15. Detta är inte så vanligt på Kitas så efter denna dagen är man ganska slut. Köpte jättegod lunch idag i stan på ett ställe som heter soppdags, eller soppdax kanske det va? Ah något sånt var det. Skitgod soppa var det iallafall! Nyttigt också, kanon bra. Den ligger på magasinsgatan, nära från skolan.

Efter skolan deckade jag i sängen och sov tills Becca ringde och väckte mig vid sju. Mådde inte så bra i skolan idag så jag behövde nog sova. Gick upp lite yrvaken, hämtade Mickaela och åkte och köpte mat, grekisk sallad, väldigt gott! Sen hem till Becca där vi pluggade ekonomi. Becca, Micka, Lina och jag. Ni är så goa tjejer, blir alltid på så bra humör när jag är med er!

Nu sitter jag i sängen, vill kolla på One Tree Hill men det tar rööövlång tid att ladda ner de. Har börjat kolla från säsong 1 igen och är nu på säsong 2 och det tar skumt lång tid faktiskt.

Idag gick min digitalkamera sönder :( dåligt eftersom den bara är några månader gammal. Tur att jag försäkrade den, efter erfarenheter vet jag nu att på något konstigt sätt går alltid mina grejer sönder. Mina stövlar tillexempel, gick också sönder idag i skolan. Så jag gick fick gå runt där med öppen dragkedja som en tönt. Lina tyckte det såg ut som att jag inte brydde mig om något och Becca garva så hon typ pissa ner sig.

Imorgon blir det skola en timma, sen träning, sen bio med mami!

Sov gott people!
/ Lisa P.

Kommentarer
Postat av: Ida

Å, sånt är sjukt irreterande. Mina skor gick ju också sönder när jag och Ewe va i stan. Jag fick gå och köpa nya. Vad mysigt, vilken ska ni se imorn, du och mamma?? :)

2009-01-27 @ 22:53:32
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: Ida

Har du den filmen?? För jag vill också se den på bio med mamma, men måste se ettan först.. eller vem har den??

2009-01-28 @ 17:06:44
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: Ida

Men jag försökte det, men jag hittade den inte.. Vet du vart hon ladda ner den från?

2009-01-28 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0