Hello there.

Gjort om min design lite, vad tycks? Blev lite sugen på att dra igång bloggandet igen när jag förut idag skulle hjälpa Ewe med hennes bloggdesign. Det lyckades tyvärr inte särskilt bra, ni vet om man någon gång hållt på och greja&fixa med en sak jättelänge, och så försvinnner det? Ni vet hur glad och full av tålamod man blir då också va?
Detta inträffade när jag var i stort sett klart.

Idag har varit en sådan dag då jag är riktigt arg på mina föräldrar. Endast arg. Tycker det är jobbigt och hela dagen har blivit en grin-dag. Förutom när jag var med Evelina såklart.

Ska försöka börja blogga igen alltså, får se hur länge det håller denna gång.

/ Lisa P. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0