Bad day.

Jag är trött på vinter och kallt och grått och regn och allt annat jävligt som har med kylan att göra.
Ärligt talat så tror jag inte att jag är gjord för detta klimat, jag blir deppig och jobbig när det är så här.  Självklart finns det annat som påverkar. Jag kan lätt säga att jag lever för sommaren!


Pissdag idag. Man vaknar och vet att vad jag än gör idag så kommer i stort sett allt gå åt helvete. Bra inställning jag vet. Men så är det, även min positiva inställning blir lidande av detta väder.

Ligger hemma i sängen och kollar på One tree hill, kunde inte sova i natt. Ligger bara och tänker och oroar mig för allt mellan himmel och jord. Det är också en sån sak som är så mycket bättre med sommaren, det är så lätt då att alltid tänka "det löser sig" och bara ta varje dag som den kommer. Jag oroar mig alldeles för mycket just nu, tänker efter alldeles för mycket, känner efter alldeles för mycket.





     


Skriver senare när jag har något bättre att komma med.
/Lisa P.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att du med börjar igen gumman :)

Du kanske kan hjälpa mig med min design också då?? :) hehe

2009-01-26 @ 11:03:35
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: JOSEFIN

SNYGG BLOGG !! Calle har nått fram, ett UNDER !!!!!HALLELLUUUUHJJJJAAAAHHH

2009-01-26 @ 11:34:04
Postat av: evelina

jätte snygg designe gumman:)

2009-01-26 @ 22:09:50
URL: http://evelinalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0