Tränat.

Inte bloggat på länte jag vet. Har varit ganska mycket att tänka på det sista. Men nu har jag precis kommit hem från träningen, är helt slut. Har varit hemma idag, har bara en lektion som är helt onödig på torsdagar, man kommer dit, har inget att göra och får gå efter en halvtimma. Så idag har jag varit hemma och lagat god mat, pluggat och tränat då istället. Var och handlade med farmor också imorse, hon är lite sjuk eller skadad eller vad man ska kalla det. Så jag fick hjälpa henne med det, något hon var mycket glad över.

Förra veckan rensade mamma och jag ut min stora garderob (sådan man går in i) så nu ska jag ha mina kläder där. Herregud vad länge vi höll på alltså, det tog en hel dag. Och vi fick ihop 3 stora säckar med skräp och 2 med kläder som ska skänkas bort. Otroligt vad massa skit man sparar på sig.

Igår var jag och Ellen (min bror flickvän) på IKEA och jag köpte en stor spegel som jag ska ha i garderoben. Tänkte köpa lite korgar och annat men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det än så jag väntar lite med det. Fick lämnat in min kamera på netonnet också, det skulle ta 3 veckor att laga den. Irriterande faktiskt för ibland är det vissa saker jag vill ta kort på och visa i bloggen, men då går inte det nej.

Nu ska jag in i duschen, sedan blir det mera plugg och efter det tänkte jag laga en god tomatsoppa. Är inne i någon slags sopp-period. Är sugen på soppa hela tiden.

/ Lisa P.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag beställde 38 tror jag. Och 40 på överdelen. Jaa överdelen är jättesöt så jag hoppas jag också blir nöjd med min :)

2009-02-05 @ 17:18:18
URL: http://idajosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0