Löörday & lov.

Riktigt skönt med lov nu faktiskt, väldigt efterlängtat. Är rädd att denna vecka kommer gå otroligt fort bara (som alla lov) men för att se det på den ljusa sidan så är det en vecka närmare studenten när lovet är över. Jävlar vad jag längtar. Den 2:a juni tar vi på Kitas studenten, samma datum som min älskling tar studenten. Så jävla typiskt verkligen, vill verkligen att vi ska vara med på varandras studenter. Men vi får väl fira tillsammans bara vi två vid ett annat tillfälle, funkar ju det med!

Igår var en mysig kväll med Joacim, vi åt god middag och myste hela kvällen. Han är utan tvekan det bästa jag vet. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är när jag är med honom.

Nu har jag precis kollat one tree hill, ska hoppa in i duschen och sen åka in till Joacim, vi ska gå på The curious case of Benjamin Button med hans familj. Blir mysigt. Har ingen ork till att festa faktiskt, men förhoppninsvis kommer den orken på lovet!

Hoppas alla får en trevlig lördagkväll!
& ta det lugnt på trubban ikväll tjejer.

/ Lisa P.


Kommentarer
Postat av: Twiiins

aaa det va synd. Men det finns fler chanser:)

får försöka styra upp nått snart:)

2009-02-09 @ 14:27:11
URL: http://twiinseen.blogg.se/
Postat av: Jossis

Baby, hör av dig ang imorgon <3 hoppas du följer med!

2009-02-09 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0