Alla ♥ dag.

Sitter här och bloggar, älsklingen ligger fortfarande och sover, får nog väcka honom snart för nu vill jag inte vara själv mer.

Denna kärleksfulla dag ska spenderas med min kärlek Joacim nu på dagen och ikväll med mina andra kärlekar: Therese, Evelina, Lina, Jullan, Mickaela, Karin, Pauline, Becca, Sofie, Denise, Elin, Malin, (tror inte jag glömde någon men isf, förlåt mig)  hemma hos Therese med middag och sen ska vi nog gå ut. Supa ska vi göra iallafall, haha.
 
Joacim och jag myste till det igår istället, fick 10 röda rosor av honom, han är så söt så jag dör. Väldigt fin natt med dig älskling, tack för att du är min ♥
 

Får nog gå in och väcka honom nu, vi ska åka och beställa en grej som vi ska köpa till varandra. Kan berätta mer om det en annan gång.


En bild från alla hjärtans dag förra året:
           





(haha så fuuuult med fjortis nattstad under, men bilden är faktiskt fin)

Ha en fin dag nu allihopa!
Love
/ Lisa P ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Är det en förlovningsring ni ska köpa?? :) ;)

2009-02-14 @ 14:00:06
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: Ida

Förresten, du glömde mig.. fast jag ska ju inte vara med ikväll... :(

2009-02-14 @ 14:00:51
URL: http://idajosefine.webblogg.se/
Postat av: Anton

9 röda rosor var det väääääl ? :D

2009-02-15 @ 16:53:32
Postat av: Lisa P.

Haha ja Anton, det var ju det men det hade han inte avslöjat än. Förresten så sa Becca att det skulle vara 9. Jag fattar ingenting.

2009-02-16 @ 10:08:41
URL: http://lisape.blogg.se/
Postat av: Twwins

Va söta ni är tillsammans:)

2009-02-16 @ 21:49:07
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va söta ni är tillsammans:)

2009-02-16 @ 21:49:42
Postat av: evelina

va ne de va de ju inte? vi tog ju ner den på min data iaf, för jag har inte tagit ner den efteråt. första formatet blev ju fel på den? kommer du inte ihåg det?. men jag kan ta bort den om du vill de.

2009-02-19 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0