the sun is shining.

Bra dag idag. Tar lite för lång sovmorgon vilket resulterar att jag åker in till skolan när jag slutat, hade faktiskt migrän när jag vaknade. Möter utanför skolan mina underbara klasskompisar och Josie sätter igång med att mobba mig för hur jag uttalar vissa saker, som curryn, att jag säger "cörrun", och kungen "kiungun"  haha. Du är så go sötnos. Jag blev bara gladare trots trackandet och möter sen nästa gäng klasskompisar som jag går och äter lunch med på sweet coffebar. Det var gott. Vi skulle sedan plugga på vårat företagsekonomiarbete, det var därför jag åkte in idag överhuvudtaget, annars hade jag legat kvar i sängen och haft det bra där.

Låter som en gammal klyscha men mina vänner är så sjukt bra och underbara. Ibland vill jag röva med er hem och låsa in er i mitt hus så jag får vara med er hur mycket jag vill. Ni är mina lyckopiller!

Sen åkte jag till min vän Nathalie, vi pratade om allt möjligt. Jag har saknat henne. Och om du läser detta älskling så kommer allt bli bra. It will all get better in time som sagt.

Åkte hem i solskenet och var ganska nöjd med allt. Trots att jag har en hel del att göra som i vanliga fall skulle tynga ner mig, struntade jag i det och lyssnade på massa glad musik på mobilen. Jag minns alltid speciella tillfällen när jag lyssnar på vissa låtar. Personer kan jag också komma och tänka på, trots att jag inte lagt en tanke åt dem på mycket länge. Det är låtar som har spelats när man gjort något speciellt eller varit med någon och samtidigt då lyssnat på låten. Som när jag tillexempel lyssnar på "giftig" tänker jag på alla förfester på mitt uterum i somras, eftersom vi var hos mig spelade jag sönder den ganska så rejält. Men det är ändå gött, att spela sönder låtar.


Väntar nu på mami som ska komma hem med pizza. Kanske ska ta och plugga en sväng med.

Allt gott
/Lisa P.


Kommentarer
Postat av: Emelie

De du säger är ju faktiskt Kyngen! Hahahahah!
Love you anyway ;)

2008-04-15 @ 22:58:28
Postat av: KÖRRY KYNGEN JOWSEY!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAHAH jag dör!
och du körrrylissöö, skriv joWsey istället för josie, du uttalar la du det snart så med! och det vill jag inte :P hahaha nej nu skall jag sluta tracka på dig baby (L) seeeeeyoutowmorrah !!

2008-04-17 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0