Tack världens bästa Josefin.

Idag är vill jag tacka min mycket goda vän Josie.  http://josiejow.blogg.se/  Hon har fixat min blogg, ändrat designen alltså. Hon är ett geni vad det gäller datorer och allt som har med det att göra. Dessutom är hon den roligaste jag vet. 

Visst blev den fin?


Jag skulle faktiskt skriva ett till inlägg och tacka dig baby, det passade inte in i det förra bara :) 




Imorgon bär det av mot Hässleholm, ska på träningsläger i 4 dagar, så nästa inlägg här blir väl på söndag. Haha vad patetisk jag är, skriver som om jag hade flera 100 läsare. Det har jag inte. Men om det nu finns någon (förutom Josefin) som läser min blogg så vet ni iallafall anledningen till att det inte kommer något inlägg under helgen.

Det ska bli skönt att komma iväg, trots att jag borde vara hemma och plugga ihjäl mig. Det är ju dock inte så bra, att plugga ihjäl sig alltså. Ska bli skönt att få vara med mina två underbara vänner ett tag, Malin och Therese. Ska bli kul att vara med alla andra i laget också såklart.

På återseende.
/ Lisa P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0