it will all get better in time.

Längesen jag skrev något här nu. Ibland är det mycket att tänka på förstår ni.

Förra veckan var en toppenvecka, slutet på helgen var väl inte lika bra tyvärr.


Hur vet man vad som är rätt när allt bara känns fel? Allt känns verkligen så jävla fel nu så hälften hade varit nog. Jag vet varken ut eller in och inte heller vad jag ska ta mig till. Jag önskar verklligen jag inte kände efter så jävla mycket hela tiden, blir så trött på mig själv. Varför stannar man i något som gör en olycklig? Jag förstår inte hur fan jag är funtad. Usch vad förbannad jag är.



Får skriva mer sen om jag mot all förmodan råkar bli på bättre humör.
/ Lisa P.

Kommentarer
Postat av: JOWS!

(?)

2008-04-14 @ 17:44:59
Postat av: JOWS (ojdå andra gången)

(L)

2008-04-14 @ 17:45:32
Postat av: Anonym

du klarar allt, finns alltid här.

2008-04-14 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0