Ipren&cola.

Just nu känns allt piss. Jag har en miljard (lite krydd men nära på) inlämningar/prov i skolan, jag ska åka på träningsläger i fyra dagar, visserligen kommer det bli jätteroligt men jag känner att tiden kanske inte är den bästa. När fan ska jag ha tid att plugga liksom? Till råga på allt har jag har konstant migrän sen 3 dagar tillbaka och har ingen aning  vad jag kan göra åt det. Mina migräntabletter (som faktiskt är receptbelagda och utskrivna av en läkare och kostar 75 kr styck) funkar inte ett piss! Inget jag gör hjälper. Trots att jag vaknar med bultande huvudvärk och mår illa varje morgon måste jag gå till skolan, jag måste. Kan inte missa mer nu.

Åh nu känns det som jag bara klagar och beter mig som att jag mår sämst i hela världen. Det gör jag inte, självklart. Jag har det mycket bra förutom de elände som beskrivs här ovan. Men för tillfället tycker jag jävligt synd om mig själv och allt jag vill göra är att dra täcket över huvudet och sova bort några veckor.


Jag menar, ska man verkligen behöva dricka 18 burkar cola om dagen för att ens klara av att vara i skolan? (vanligtvis brukar jag ligga på en 3-5 st) och framförallt, ska man verkligen behöva starta varje dag med en Ipren till frukost? (som inte ens hjälper)


så snälla, ge mig nått som tar mig någonstans nu.
/ Lisa P.


Kommentarer
Postat av: JOSEFÖN

hahah cola är du ju bra på att drica, så 18 langar du ner lätt

howdie buddy!

2008-04-01 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0